РЕКОМЕНДАЦІЇ
ДПА з георафії у 9 класі
У 9-х класах державна підсумкова атестація проводитиметься з 28 травня по
11 червня з п'яти предметів: української мови, математики, географії, біології, а також
іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу.
Державна підсумкова атестація для випускників 11-х класів проводиться з
27 по 31 травня з трьох предметів у письмовій формі за збірниками завдань
Державна підсумкова атестація з
географії проводиться за результатами вивчення шкільного курсу «Географія
України» (8–9 клас).
Атестація передбачає визначення рівня навчальних досягнень
дев’ятикласників щодо географічних закономірностей, розуміння взаємозв’язків
між компонентами природних комплексів, взаємодії природи і господарської
діяльності людини, життя людей, їх традицій, звичаїв, ведення господарства
тощо. Державна підсумкова атестація з географії проводитиметься письмово за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії. 9
клас» (авт. Гладковський Р. В.,
Довгань А. І., Паламарчук Л. Б., Совенко В. В. – К.: Центр
навчально-методичної літератури, 2013).
До збірника входить 30 варіантів
письмових робіт. Навчальні заклади визначають не
менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти,
кожен з них отримує окремий варіант.
Кожен варіант налічує 28 тестових
завдань різних типів і рівнів складності, зокрема з вибором однієї правильної
відповіді, на визначення відповідності та завдання, що містять сім варіантів
відповідей, три з яких є правильними. Крім тестових завдань, кожен варіант
містить одне завдання на контурній карті та 3 завдання відкритого типу, одне з
яких (під номером 31) має підвищений рівень складності (позначене зірочкою) і
призначене лише для класів з поглибленим вивченням географії. Відповідно учні
цих класів не виконують завдання відкритого типу під номером 30.
Під час виконання атестаційної роботи не
дозволяється користуватися атласами та іншими джерелами картографічних знань
На виконання атестаційної роботи відводиться 90
хвилин. Час на вступну бесіду
та інструктаж не враховується.
Для
відповіді на тестові завдання використовується зразок бланка відповідей,
розміщений на останніх сторінках посібника, а також контурні карти, що
додаються до кожного варіанта у відповідності із завданням. Вчитель може
скопіювати їх у необхідній кількості. Відповіді на завдання відкритого типу
учні виконують на окремих проштампованих навчальним закладом аркушах, що
додаються до заготовлених бланків відповідей.
Немає коментарів:
Дописати коментар