Плани характеристик географічних об'єктів
План характеристики географічного положення океану
1. Межі океану.2. Положення океану щодо екватора і найбільша його протяжність із півночі на південь; в яких географічних поясах і півкулях розташований.
3. Найбільш окраїнні і внутрішні моря та затоки, характер морських течій (теплі, холодні) океану.
4. Материки, які омиває океан.
5. Найважливіші шляхи сполучення через океан між окремими материками і країнами.
План вивчення материка
1. Географічне положення.2. Дослідження і освоєння.
3. Рельєф, корисні копалини і закономірності їх розміщення.
4. Клімат (пояси і типи клімату).
5. Води суходолу.
6. Ґрунтово-рослинний покрив і тваринний світ.
7. Природні комплекси: зони і країни.
8. Природні ресурси, природоохоронні території.
9. Населення і господарство.
10. Головні держави.
План характеристики географічного положення материка
1. Розташування материка щодо екватора, найбільша його видовженість із півночі на південь.2. Півкулі й географічні пояси, в яких лежить материк.
3. Видовженість материка із заходу на схід.
4. Океани та моря, морські течії, що омивають материк.
5. Інші найближчі материки і шляхи сполучення з ними.
План характеристики річки
1. Назва річки, її походження.2. Басейн океану, до якого належить річка.
3. Місце витоку і гирла, напрямок течії.
4. Особливості будови річкової долини у верхній, середній та нижній течії; наявність порогів, водоспадів.
5. Основні притоки річки.
6. Географічні пояси, що їх перетинає річка.
7. Види живлення річки.
8. Особливості водного режиму.
9. Господарське використання річки.
10. Проблеми господарського використання і заходи, що вживаються для збереження вод річки.
План характеристики природної зони
1. Географічне положення зони.2. Особливості рельєфу території.
3. Кліматичні умови (температури найбільш теплого і холодного місяців, кількість і режим випадання опадів, коефіцієнт зволоження).
4. Ґрунтовий покрив.
5. Рослинність.
6. Тваринний світ.
7. Зміна природної зони людиною. Природоохоронні території.
План характеристики природної країни
1. Географічне положення.2. Особливості будови земної кори та рельєфу поверхні.
3. Кліматичні умови (кліматичний пояс та типи клімату).
4. Внутрішні води (озерно-річкова сітка, водний режим, болота, льодовики).
5. Природні зони (ґрунтово-рослинний покрив і тваринний світ).
6. Внутрішні відмінності.
7. Природні ресурси.
8. Сучасний стан природних комплексів. Природоохоронні території.
Характеристика океану
1. Загальні відомості.
2. Географічне положення.
3. Історія дослідження.
4. Рельєф дна.
5. Клімат і течії.
6. Органічний світ.
7. Закономірності поширення життя в океані.
8. Природні ресурси.
9. Проблема забруднення вод океану.
Характеристика розмірів, обрисів та берегової лінії материка
1. Порівняти по глобусу розміри материка, що вивчається, з іншими.
2. Визначити максимальну протяжність материка з півночі на південь та із заходу на схід в градусах і кілометрах.
3. Порівняти обриси материка, що вивчається, з іншими материками.
4. Назвати океани, моря, затоки, протоки, острови.
5. Характеристика морів по картах.
6. Висновок
про значення розмірів материка, його конфігурації, форми і ступеню
розчленованості берегової лінії на формування природних умов.
Вивчення історії відкриття та дослідження материка
1. Хто і коли відкрив материк.
2. Найвидатніші дослідники материка, час їх подорожей і досліджень.
3. Умови досліджень, труднощі, які доводилось і доводиться переборювати.
4. Результати досліджень.
Загальна характеристика материка
1. Загальні відомості про материк.
а) площа;
б) протяжність;
в) особливості форми;
г) характеристика берегової лінії.
2. Фізико-географічне положення.
3. Історія відкриття, дослідження та вивчення.
4. Особливості рельєфу. Корисні копалини, їх розміщення.
5. Клімат.
6. Внутрішні води.
7. Переважаючі типи ґрунтів.
8. Особливості рослинності та тваринного світу.
9. Природні зони.
10. Природні країни. План характеристики гір
1. Географічне положення.
2. Напрямок гірських хребтів, крутизна схилів.
3. Протяжність хребтів (км).
4. Переважна висота.
5. Найбільша висота (координати вершини).
6. вік, походження.
Інтернет-ресурси для
вчителів історії
Інститут історії Національної Академії наук України
|
|
Національна бібліотека України
ім. І.І. Вернадського
|
|
Український інститут національної пам’яті
|
|
Сайт, присвячений історії Стародавнього світу
(англомовний)
|
|
Історія Стародавнього Китаю (англомовний сайт)
|
|
Сім чудес світу
|
|
«Познаємо людину через її історію» (енциклопедії, довідники, історичні мапи)
|
|
Всесвітня історія в особах
|
|
Електронний підручник з історії стародавнього світу
(Російська Федерація)
|
|
Історичні мапи
|
|
Історична інформація, мапи, цікаві факти
|
|
Історія Давнього Єгипту
|
|
Історія Давньої Греції
|
|
www.ancientrome.ru
|
Історія Давнього Риму
|
Антична міфологія
|
|
Єдиний науково-освітній простір вчителів Російської
Федерації
|
|
Я йду на урок історії (методичні розробки та
рекомендації з викладання суспільних дисциплін)
|
|
Матеріали з історії середньовічного міста
|
|
Проект «Бібліотека хрестоносця»
|
|
Он-лайн енциклопедія «Британіка»
|
|
Україномовна версія он-лайн енциклопедія «Вікіпедія»
|
|
Книги та підручники з історії України та всесвітньої
історії
|
|
Інформація з всесвітньої історії (англомовний сайт)
|
|
NSTA (Британське наукове співтовариство вчителів)
|
|
Історія українського козацтва
|
|
Музейний простір України
|
|
Російськомовний переклад офіційного сайту музею Лувр
(Франція, Париж)
|
|
Офіційний сайт музею «Державний Ермітаж» (Російська
Федерація)
|
Інтернет-ресурси для
вчителів правознавства:
Офіційне
інтернет-представництво
Президента України
|
|
Верховна
Рада України
|
|
Кабінет
Міністрів України
|
|
Конституційний
Суд України
|
|
Верховний
Суд України
|
|
Вищий
Господарський Суд України
|
|
Уповноважений
Верховної Ради України
з прав людини
|
|
Рада
національної безпеки та
оборони України
|
|
Міністерство
юстиції України
|
|
Міністерство
внутрішніх справ України
|
|
Міністерство
освіти і науки
України
|
|
Вища рада юстиції
України
|
|
Генеральна
прокуратура України
|
|
Центральна
виборча комісія України
|
|
Національна
парламентська бібліотека України
ім. В.І. Вернадського
|
|
Газета
Верховної Ради України
«Голос України»
|
|
Газета
центральних органів виконавчої
влади України «Урядовий
кур’єр»
|
|
Електронна
бібліотека з правознавства
|
|
Центр
політико-правових реформ
|
|
Правовий
Інтернет – журнал «UApravo»
|
|
Нормативні
акти України –
законодавство для практиків
|
|
Інститут проблем законодавства ім. Ярослава Мудрого
|
|
Харківська
правозахисна група
|
|
Пенсійна
реформа в Україні
|
|
Українська
Гельсінська спілка з
прав людини
|
Корисні поради щодо стимуляції навчання
Потреби, мотиви, стимули -
це ягоди з одного поля
1. Спирайтесь на бажання дитини.
2. Використовуйте ідентифікацію (бажання учнів).
3. Враховуйте інтереси й нахили.
4. Використовуйте наміри (намір виникає на основі потреби).
5. Заохочуйте бажання досягти визнання (престижу).
6. Визнавайте чесноти, схвалюйте успіхи, давайте дитині шанси.
7. Зробіть діяльність привабливою.
8. Іноді просто говоріть: "Треба!"
9. Використовуйте ситуацію.
Немає коментарів:
Дописати коментар