субота, 2 березня 2013 р.
ЯК ДОСЯГТИ ДИСЦИПЛІНИ В КЛАСІ
Поради учням
Правило тиші
Коли вчитель говорить, то всі мовчать.
Правило поваги
Не переривай розповідь учителя. Привчись ставити питання або коментувати щось після пояснення. Для цього запиши питання на аркуші, передай учителеві або підніми руку..
Правило піднятої руки
Учитель запитує тільки того, хто піднімає руку, а не того , хто викрикує відповідь з місця. Виявляй повагу до роботи однокласників, не збивай і не перебивай їхні відповіді; май терпіння до чужих талантів.
Лічу до п'яти
Якщо завершується контрольна чи самостійна робота, щоб швидко й без утратдля нервової системи вчителя зібрати роботи, учитель вимовляє чарівну фразу: "Лічу до п'яти, усі зошити повинні опинитись на першій парті".
Правило двох хвилин
Є діти, яким важко всидіти на місці впродовж 45 хв у ролі слухняної розумної дитини. Їм хочеться потягнутися, розім'ятися, зробити ковток води, щось терміново повідомити приятелеві.Як вирішити цю проблему? Домовтесь з учнями, якщо протягом уроку у вчителя до учня не виникає принципових зауважень, то вчитель подарує 2 хв вільного часу, які учні можуть використати на свій розсуд - походити по класу, підвестися, поговорити. Але тільки впродовж 2 хвилин!
Правило тиші
Коли вчитель говорить, то всі мовчать.
Правило поваги
Не переривай розповідь учителя. Привчись ставити питання або коментувати щось після пояснення. Для цього запиши питання на аркуші, передай учителеві або підніми руку..
Правило піднятої руки
Учитель запитує тільки того, хто піднімає руку, а не того , хто викрикує відповідь з місця. Виявляй повагу до роботи однокласників, не збивай і не перебивай їхні відповіді; май терпіння до чужих талантів.
Лічу до п'яти
Якщо завершується контрольна чи самостійна робота, щоб швидко й без утратдля нервової системи вчителя зібрати роботи, учитель вимовляє чарівну фразу: "Лічу до п'яти, усі зошити повинні опинитись на першій парті".
Правило двох хвилин
Є діти, яким важко всидіти на місці впродовж 45 хв у ролі слухняної розумної дитини. Їм хочеться потягнутися, розім'ятися, зробити ковток води, щось терміново повідомити приятелеві.Як вирішити цю проблему? Домовтесь з учнями, якщо протягом уроку у вчителя до учня не виникає принципових зауважень, то вчитель подарує 2 хв вільного часу, які учні можуть використати на свій розсуд - походити по класу, підвестися, поговорити. Але тільки впродовж 2 хвилин!
Як досягти дисципліни в класі
Поради для вчителя
1. Перед уроком - відкрита доброзичлива "хвилина спілкування", що надає позитивних емоцій.
2. Починати урок тільки тоді, коли клас готовий до нього (на парті - зошит, підручник, щоденник, пенал, та ін.)
3. Завжди бути готовим до уроку, мати про запас додаткові завдання для тих, хто любить працювати і для тих, хто не хоче працювати.
4. Для того, щоб можна було управляти класом, необхідно захопити дітей уроком, зацікавити їх. Доречно також використовувати додатковий матеріал, ІКТ та інші "цікавинки".
5. "Гальорка" має перебувати під пильним наглядом. Необхідно на всіх етапах уроку знайти хвилину, щоб переконатися, що учні тебе слухають, отже, тричі можна оцінити роботу на уроці, і якщо це буде відпрацьовано, "гальорка" зрозуміє: у цього вчителя - краще слухати!
6 Отже, в класі буде дисципліна, якщо там виконують правила уроку.
пʼятниця, 1 березня 2013 р.
четвер, 28 лютого 2013 р.
МАНДРУЄМО УКРАЇНОЮ
Дністровський каньйон (Вінницька, Івано-Франківська, Тернопільська, Хмельницька обл.)
Ми захоплюємося природою Альп та Кавказу, Карпат та Криму і
прагнемо будь-що побувати там. Але не всі знають, що Дністровська долина
з її ландшафтами має свою неповторну красу...
Найцікавішою, наймальовничішою ділянкою Дністра є його відрізок у 250
км від гирла Золотої Липи до гирла Збруча – Дністровський каньйон.
Дністер тече по каньйоноподібній долині, утворюючи багато фантастичних
звивів - меандрів. Природа Дністровського каньйону своєрідна та
неповторна. На його території близько 100 пам’яток живої і неживої
природи світового значення, тут збереглися унікальні еталони відслонень
гірських порід.
середа, 27 лютого 2013 р.
ЦЕ ЦІКАВО ЗНАТИ!
30 лютого
30 лютого 1712 року, у Швеції
1699 року в Шведському королівстві, котре на той час включало й Фінляндію, вирішили змінити календар з юліанського на григоріанський. Зазвичай, це робили, проголошуючи після 17 лютого наступний день 1 березня. Однак шведи вирішили робити перехід поступово, пропускаючи протягом 40 років усі високосні роки. Тобто всі ці роки, після 28 лютого мало йти 1 березня — це б на один день наближало шведський календар до григоріанського календаря кожні 4 роки. Отже, 1700 був невисокосним роком у Швеції. Однак, попри прийнятий план, 1704 й 1708 роки були високосними. Тому протягом 11 років шведський календар випереджав лише на один день юліанський календар та відставав на десять днів від григоріанського. 1711 року король Карл XII вирішив відмовитися від реформи календаря і повернувся до літочислення за юліанським календарем. Через це у лютому 1712 року були додані два дні, тому у Швеції був день 30 лютого.1753 року Швеція остаточно перейшла на григоріанський календар звичайним для всіх країн способом — перестрибнувши після 17 лютого на 11 днів уперед.
Вітання десятикласникам!
Я рада бачити вас серед прихильників блогу "У світі географії". Вітаю Захарова Григорія та Власенка Олександра з успішним виконанням контрольної роботи з географії - по 10 балів!
Тест для ерудитів "Батьківщиною є..."
вівторок, 26 лютого 2013 р.
До уваги учнів 10 класу
Підготовка до контрольної роботи по темі
"Країни Європи"
І .Оберіть
правильну відповідь
1. Найбільша
країна Європи за кількістю населення:
а) Франція; б) Україна; в) Німеччина; г)
Велика Британія.
2. Основою
промисловості країн Західної Європи є:
а)
гірничодобувна промисловість;
б)
виробництво мінеральних добрив;
в) виплавка
міді; г) машинобудування.
3. З
перелічених країн до складу Європейського Союзу входять:
а) Сербія і
Чорногорія, Македонія;
б)
Білорусь, Молдова, Україна;
в) Литва,
Латвія, Естонія; г)
Албанія, Хорватія;
І .Оберіть
правильну відповідь
1. Найбільша
країна Європи за кількістю населення:
а) Франція; б) Україна; в) Німеччина; г)
Велика Британія.
2. Основою
промисловості країн Західної Європи є:
а)
гірничодобувна промисловість;
б)
виробництво мінеральних добрив;
в) виплавка
міді; г) машинобудування.
3. З
перелічених країн до складу Європейського Союзу входять:
а) Сербія і
Чорногорія, Македонія;
б) Білорусь, Молдова, Україна;
б) Білорусь, Молдова, Україна;
в) Литва,
Латвія, Естонія; г)
Албанія, Хорватія;
понеділок, 25 лютого 2013 р.
неділя, 24 лютого 2013 р.
Підписатися на:
Дописи (Atom)